La pedrera protagonista

La manera de fer del Barça i la seva filosofia han donat per més d’un spot publicitari. També ha donat per més d’una frase. Ara em ve al cap el Tot guanyat, tot per guanyar, per exemple.

De fet, hi ha forces anuncis on les diferents marques que patrocinen el club aprofiten les cares dels jugadors, entrenadors i les victòries de l’equip per promocionar el seu producte. Sense anar més lluny últimament surten per televisió anuncis d’Estrella Damm, Regal o Nike. Precisament aquesta última empresa, que vesteix el Club, ha buscat un dels pilars de la casa per promocionar la seva marca. Ha polit una mica més la joia que fa temps que sabem que tenim. El nostre planter.

No és la primera vegada que Nike “utilitza” la pedrera. Ho va fer amb aquell famós anunci: Acaba una Lliga comença una era. Estem parlant d’un anunci que ja té els seus anys i en el que sortien un joveníssim  Giovanni Dos Santos o Leo Messi amb el seu famós i anunciador: “Recuerda mi nombre”.

Ara la marca americana ha tret un altre spot. Altre cop la pedrera. Sota el lema Escriu el teu futur l’anunci mostra primer els infantils del Barça fent una pinya, i passa pel vestuari dels diferents equips de les categories inferiors fins arribar al primer equip on es veu la gent de la casa just abans de sortir a jugar. Són Puyol, Valdés, Busquets, Xavi, Bojan, Piqué, Iniesta…i l’entrenador, Guardiola.

Tot això mentre les diferents veus en off d’alguns dels nostres jugadors que diuen:

Quan l’equip en el que jugues, és el teu equip, saps el que has de fer perquè ho has somiat desde petit. No t’esforces, t’entregues.

Quan l’equip en el que jugues, és el teu equip, defenses més que una porteria. Estàs en el camp i a la grada.

Quan l’equip en el que jugues, és el teu equip, no està en joc un partit sinó un sentiment. El rival és més rival.

Quan l’equip en el que jugues, és el teu equip, no et conformes, saps que tot està per fer. No penses en una temporada, penses en la Història.

Els grans ja estan acostumats a ser protagonistes d’aquests tipus d’anuncis que posen la pell de gallina. Ara, gràcies a Nike, també els més joves com Oriol Romeu, Marc Muniesa o Gerard Deulofeu són objectiu de milers de mirades. I sobretot, ho seran en un futur. A la televisió i sobretot, al terreny de joc.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: