Recorda el meu nom: Pepe Palau

Ara que s’ha acabat la temporada faré algo que fa temps que vull fer. Recordar un jugador que fa temps que vaig veure, que fa temps que em va agradar i que fa temps que mereix que algú parli d’ell:. “Pepe” Palau.

Pepe Palau és nom de botiguer. D’oficinista de la Caixa. Potser de lampista. Però resulta que al Barça hi ha un noi que es diu així. I això vol dir que a partir d’ara Pepe Palau també és nom de futbolista.

Al Juvenil B ja fa temps que tothom mira el ros de la banda. En Gerard Deulofeu. Però també hi ha altres perles. Palau, per exemple, és una d’elles. Amb 18 anys fets al febrer, al mig del camp de l’equip de Sergi Barjuan hi juga un noi espigat i amb mitja melena. La para, mira, la toca i mana. Recorda més a Xavi que no a Iniesta. Ell és qui porta el rellotge del partit. El tempo de l’equip.  Per Palau hi passa tot l’equip de Sergi Barjuan. N’ès l’ànima a l’espera de la inspiració (Deulofeu).

Potser no té la repercussió d’altres nois de la seva edat, com Muniesa o Sergi Roberto que ja estan al filial blaugrana; però Palau ho fa com els àngels i és un magnífic director d’orquestra. Potser li falta un xic de físic però si vol pot arribar on vulgui, perquè en sap i perquè pot. Així que recorda el seu nom: Pepe Palau

3 Respostes to “Recorda el meu nom: Pepe Palau”

  1. mmmmmmmmm Says:

    si.. pero adeu que li han dit a can barça.. un adeu injust per la meva opinio

  2. Culé Says:

    jo conec aquet noi la vist jugá, i pensa tat q es una llastima q no juge en el barça b minim te massa potencial asperan eixi i a este pas en can barça nem a deixalo escapa i sel andura un bon equip aquest sagals es bonissim!

  3. sargaret Says:

    Jo també el conec, el que no se es per que ja no juga al barça, algu sap el que ha pasat?


Deixa un comentari

